زنگ تفریحه یه حالی به خودت بده!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

زنگ تفریحه یه حالی به خودت بده!


لاله زار

لاله در دامن کوه آمد و من بی رخ دوست

اشک چون لاله سیراب به دامن کردم    (شهریار)

رودخانه و کلک

شکست عهد من و گفت هر چه بود گذشت

به گریه گفتمش آری ولی چه زود گذشت

بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید

بهار رفت و تو رفتی و هر چه بود گذشت

چه خاطرات خوشی بر دلم بجای گذاشت

شبی که با تو مرا در کنار رود گذشت

گشود بس گره آن شب ز کار بسته ما

صبا چو از بر آن زلف مشک سود گذشت

غمین مباش و میاندیش از این سفر که تو را

اگر چه بردل غمگین غمی فزود گذشت ( فکرکنم مال دکتر حمیدی هستش دقیق یادم نیست)

دریا 

دریایم و نیست باکم از طوفان

دریا همه عمر خوابش آشفته است  (نمیدانم)

من در کنار باغ کنم ساعتی درنگ

تا دلنواز من خبر از گلشن آورد

آید دوان دوان و نهد بر کنار من

آن نرگس و بنفشه که در دامن آورد (باز نمیدونم کی گفته)

میوه بلوطه؟

جای این اسکرات خالی خیلی از اینا دوس داره!!

اسکرات

اسکرات و صیغه اش

اینم اسکرات و صیغه اش

خدا اندازه همین اسکرات در این یک مورد بهمون توفیق بده حللللله

اسکرات 3D

جالبه نه؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، دل نوشته و خودمانی، شعر و ادبیات، ،
:: برچسب‌ها: عکس طبیعت, منظره, تفریح سالم, عصر یخبندان, اسکارت, انیمیشن, شعر عاشقانه, ادبیات,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391
زمان : 13:38


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.